Fix, trix, snöhärjardag å snart julafton...

Mycket av min tid går nu åt till att fixa, trixa, skriva listor ;), planera och förbereda. Bland annat julaftonsfirande, födelsedagsfest, arbets- och dagisstart med allt vad det innebär. Å jag gillar ju att ha koll på läget och att vara ute i tid så just nu känns det som jag har en del att göra! 

Idag har Leo och jag haft en riktigt mysig dag. På förmiddan gick vi ut och härjade i snön. Perfekt snöhärjarväder ju! Bara 7 minusgrader, lite lätta snöflingor i luften och en massa snö på backen. Vi hade skoj! Först fick Leo åka lite pulka, vilket gillades mycket. Sedan kröp vi runt i snön och busade lite (Om någon såg oss så lär dom ha undrat hur det stod till- för även jag blev som ett litet barn och härjade runt i snön :)) Innan vi gick in så skottade jag lite å då började Leo skratta så han nästan glömde andas... Han skrattade så gott så jag blev alldeles varm innombords. Att döma av hans ihållande skrattanfall så var nog detta det roligaste han har sett i sitt liv. En spade och snö som kastas åt sidan. Hahaha, härligt att se ett barns reaktioner på nya upplevelser <3 Efter lunch och vila mötte vi upp familjen Niiranen och tog oss en go´fika på Westerlunds.

Imorgon är det Öppnis- för sista gången innan juluppehållet. Det är alltså snart julafton. Tomten kommer snart. Helt galet vad detta år gått fort - det var ju nyss julafton ju...

<3 Härligt med pulkaåkning <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina goa Leo, låter som en helt perfekt dag ute i snön. :)

2010-12-09 @ 21:48:05
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Nettan

Vilken härlig dag ni haft!!

Du, vem var det som gjorde/sålde de fina ljusen? Jag vill verkligen köpa ett......

2010-12-09 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0