När solen lyser ute samlas "råttorna" i hörnen....

Senaste dagarna har vi näst intill bott utomhus. Det blir verkligen inte mycket gjort inne nu. Dammråttorna samlas i hörnen å tvätthögarna växer, men det är bara sommar några få månader på ett helt år så vad fasen gör det. 
I går gjorde vi en liten familjeutflykt till risön. Medan vi var där molnade det på rejält, så vi gick och spelade minigolf istället. Medan vi spelade golf kom solen fram igen, så efteråt gick vi tillbaka till badet och "plaskade" på lite med Leo, innan vi begav oss hemåt.  
Jonas och pappa har påbörjat ett uteplatsbygge här så imorse for Jonas till Sundsvall för att skaffa virke. Erica och barnen kom hit för att hålla mig och Leo sällis i sommarvärmen :) Ian å Tove badade, gungade i hängmattan och busade på med det mesta medan vi vuxna och dom minsta satt på filtar och fikade å bara var. Vi tog oss även en prommis till OK/Q8 för glassköp. 
Imorgon åker jag och Leo till stugan. Vi åker dit med pappa, då Jonas ska stanna hemma och snickra på uteplatsen nån dag till innan han åker dit. Ska bli härligt att spendera några dagar på det underbara stället!



Härlig dag med Erica och barnen (Isaac ligger å vilar i vagen, därav saknas han på bilden)

 

Mina fina <3
 
  


Kommentarer
Postat av: Lina

Tänk om det kunde vara sommar lite längre och håller fullständigt med om att dammråttorna börjar bli stora, men vad gör det när man ändå bara sover inne.

Jag vill oxå till eran stuga, mysigaste stället i världen :)

Ses snart, kram kram

2010-07-15 @ 11:15:10
Postat av: Fia

Åh vad härligt det ser ut och vad stor plutten har blivit, han blir bara sötare för var dag som går:) Pass på att njuta dammråttorna finns kvar ändå och jag lovar dammsugaren kan ta riktiga baddare, jag om någon vet:) Kramar

2010-07-15 @ 20:10:22
Postat av: Karin

Lina: Ja, snart ses vi! Bara nåra dagar kvar nu. Längtar som bara den. Både efter dig å till festen :)

Kramen!



Fia: Hahaha.. Hoppas på att vi har lika effektiv dammsugare som du då :)

Kram kram!

2010-07-19 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0