Full rulle

Igår hade vi fullt upp hela dan. Var ute en hel del och tittade på när dom jobbade med renoveringen. Min insats var att bestämma var buskarna skulle ställas tillbaka :) Fantastiskt väder det var. Snart är det sommar!!!
Just nu ser vår gård verkligen ut som en byggarbetsplats. Men jag trodde jag skulle tycka det var jobbigare att se än vad jag faktiskt tycker. Det känns bara bra att vi får detta gjort. Och det går undan vill jag lova :) Jag längtar Så tills allt är klart å gräset vuxit upp igen och jag får göra fint. Ställa ut tomatplanter. Jordgubbar. Å plantera nå fina blommor i krukorna på bron. Snart så!!!

Denna dag startades med lite städning. Efter Leo käkat lunch for vi och hälsade på Elli med familj. Dom har just fått en ny familjemedlem så vi ville uppvakta och få tussa på honom lite. Han var SÅ söt och SÅ liten. Leo såg ut som en jätte i jämförelse. Å jag som tycker att Leo fortfarande är så liten :) När vi var påväg hem stannade jag å handla så jag kunde fixa tacomiddag till renoveringsgänget. Uppskattar verkligen att dom jobbar så flitigt och är så duktiga!!!   
Strax efter vi kommit hem igen kikade Erica och Ville och deras barn förbi. Roligt att få träffa dom en sväng. 

Efter att ha badat å nattat Leo har jag spenderat kvällen i soffan. Så härligt att bara sitta och inte göra ett skvatt. 

     


                                                                                 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0