Stadstur, marknad å sol

Igår fick Leo premiäräta lunch utomhus medan vi andra fikade. Tror han gilla att vara ute. Det finns ju så mycket att kika på och så mycket nytt att upptäcka. Dock så tycker jag att det är svårt att veta vad som är rimligt att ta på för kläder.. Men man får väl testa sig fram å se vad som verkar funka bäst lixom.. Efter lunch promenerade vi ner till min syster och gick med henne på stan en sväng. Jag köpte en liten tandborste till Leo (försökte få borsta bissingarna lite i morse men det gick inge vidare. Han tror att tandborsten är nått ätbart så han tuggade å smackade som bara den. hehehe. Men övning ger väl färdighet kan jag tro!). Efter stadsturen mötte vi upp Jonas och pappa och gick på marknaden en sväng. Annars har vi bara njutit av sol och värme, fixat lite ute på gården, luftat fötter :) och busat.

De tider som funkat så bra för Leo med mat å vila å sådär har nu helt plötsligt totaländrats.. Han vill inte alls vila då han brukar vila. Och då jag tycker han borde vara pigg, då är han helt plötsligt toktrött.. Osv.. Inte alltid lätt att göra rätt :) Hoppas man landar i nå bra tider snart igen.. Rutiner är bra tycker jag :)

Ikväll är vi bortbjudna på middag. Ska bli supertrevligt! Hoppas även på att få träffa Josefine å Fabian som äntligen kommer hem igen :) Leo saknar ju sin kusin ju :)

   






Kommentarer
Postat av: mio

söta, söta korven!!



tack för att ni kom ikväll - mycket trevligt!!



pusselpuss

2010-05-16 @ 20:42:27
Postat av: Johanna

Vad mysigt ni har det!!! : )



Det där med rutiner håller jag med om, jag tycker det är så olika ifrån dag till dag.. som idag har Liv mest bara varit trött trött och trött.. och i morgon kan hon lika gärna vilja vara vaken mest hela dagen.. så olika.. Men det kommer väl mer fasta rutiner bara dom blir lite större skulle jag kunna tro!

2010-05-16 @ 21:20:48
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0