Onsdag...

Idag när det var dags för Leos eftermiddagsvila möttes jag av en rolig syn, som fick mammahjärtat att smälta lite :) Jag gick iväg för att hämta en blöja och å då jag kom tillbaka hade Leo tagit snutten å nappen och krypit och lagt sig i "vagnen". Han var nog en gnutta trött <3 

 

Idag har vi haft en hemma-dag med massa nyttopyssel och lek. Medan Leo vilade på förmiddagen passade jag på att kratta, kratta, kratta och kratta... Fortsatte även en stund då han vaknat och gick in igen lagom till mellis-dax. Det blev med andra ord några timmars krattning, men ändå syns det knappt nån skillnad (ännu). Dom är Många dom små löven.

Igår var jag och Leo på stan en sväng och uträttade några ärenden. När vi gick förbi Valvet mötte vi pappa/morfar med kollegor som skulle in dit och äta lunch, så vi gjorde ett impulsstopp där och åt lunch med dom. Efter stadsturen gick vi hem till Josefine och Fabian för mellis, lek, tedrickning och HM- shopping. 

Ja just det ja... Röbettan gick igenom besiktningen! Är positivt överaskad... Fina bilen som är så gammal och skruttig men ändå håller ihop <3 


Att göra en liten koja av en kartong å en filt kan uppskattas mer än vad 
man kan tro... 


Enligt Leo är nog tvättmaskinen helt klart en av de mest intressanta 
prylarna vi har hemma. Han "hjälper" mer än gärna till med tvätten ;) 

                


  


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men gud så gulligt! Jag tror jag dör, sötunge!!!

+64

7555555555555555555555588888888888888 <- Fabbe skrev. :P



Kram!

2010-10-13 @ 17:43:41
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: GuggiS

Vilken försigkommen kille =)

Fina bilder som vanligt.

KRAM!

2010-10-13 @ 18:16:48
Postat av: Karin

Josefine: Ja, ellerhur!!! Undra vad Fabbe skrev för något. Jag tror det var ett hemligt meddelande till kussen ;). Krama lillprinsen och hälsa att han måste krya på sig fort så vi kan leka igen!

Kram!



GuggiS: Ja :) Tack! Hoppas allt är bra med er.

Kram!

2010-10-14 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0