Helg...

Dock blir det en kort helgledighet för min del. Jag har jobbat ikväll och jobbar även söndag..
Idag har jag och Leo spenderat dagen tillsammans med Josefine och Fabian. Vi har haft en supermysig dag. Det är så härligt att se kusinerna ihop nu för tiden. Dom börjar samspela/"leka" allt mer och igår fick vi se det sötaste jag sett på länge. Leo och Fabian kramades. Tyvärr ledde kramen till en rejäl vurpa, men bortsett från det så blev hjärtat varmt av att se de små krabaternas omfamning ♥

Leo har varit på dagis tis, ons och to denna vecka. Dagarna har varit i längsta laget, men det har gått bra. Ännu har ingen sjuka visat sig och vi håller tummar och tår för att han får hålla sig frisk nu!

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0