Tror jag måste gråta en skvätt...

... men det hjälper mest troligt föga. Tur jag inte hann rita det där korset i taket, för det hade allt för snart varit ogiltigt! Leo har fått magsjuka. IGEN. Är detta inte sjukt så säg. Pojken är inte ens ett och ett halvt år och han är nu inne på sin fjärde magsjuka.. Detta känns allt annat än bra. Det känns rent ut sagt gristugnt. Jag vet att det finns dem som har det jobbigt och som tycker att "vardagssjukor" är lyxproblem. Vill därför poängtera att jag också tycker det egentligen. Men just nu måste jag bara få klaga av mig en smula. Detta börjar nämligen tära reläjt på mitt psyke. Jag tycker så förbannat synd om Leo och det sticker och skär i mammahjärtat av vetskapen om att han är sjuk så ofta. Den senare tiden har han varit sjuk oftare än vad han varit frisk. Å när han är pigg och kry så är det ju ofta dagis som gäller, så våran tid med en frisk Leo känns ha varit minimal sedan en tid tillbaka. Något annat som tär på mig är att både jobbgrejer och privata planer gång på gång får ställas in p.g.a förkylningar, hosta, feber, magsjuka osv. Saker man sett fram emot. Saker man får dåligt samvete om man inte är på. Planerade träffat med nära och kära. Osv osv.

Färdig klagat.

Ha en fin helg! (mest troligt finns det ett ledigt hotellrum på Scandic i Sundsvall denna helg - så passa på att åk dit och njut vettja- säkert en alldeles utomordentligt god hotellfrukost också... Men... vad är väl en bal på slottet... ;) )

Kommentarer
Postat av: Erica

Mitt älskade hjärta. Mitt hjärta värker oxå med er. Stackars Leo men även er föräldrar som hade sett fram emot denna resa och hade innerligt behövt lite vuxentid på tu man hand. Jaja bara att bryta ihop och komma igen. Trots att man alltid sätter barnen i första hand så har man rätt att vara besviken, så det så!

Krama Leo från mig och ät för böveln vitpeppar denna gång =).

Kram <3.

2011-04-08 @ 20:10:23
Postat av: GuggiS

Näää =(

Stackars Leo som är sjuk så ofta och stackars ER som inte fick åka iväg!

Förstår verkligen att det tär på dig (och Jonas) när Leo är sjuk. Man är inte mer än människa!

Bra att ha en blogg att skriva av sig i, jag tycker det brukar hjälpa.



Hoppas nu att ert lejon piggnar på sig fort och att han i framtiden kommer vara frisk och kry =)



Storkramen!

2011-04-08 @ 20:11:37
Postat av: Elin

Men fy så jäkla typiskt!! Förstår frustrationen hos dig när han inte får vara pigg och roligheter som blir inställda..hoppas han kryar på sig mkt snabbt och som Erica skrev - ät vitpeppar! eller ta dig en whiskey om du kan. KRAM

2011-04-08 @ 21:43:46
Postat av: linda

Men vad tusan! Magsjuka igen. Stackars lilla Leo. Kan dom små aldrig få vara friska en längre stund? Hoppas ni klarar er undan och se nu till att planera in en ny myshelg så snart ni kan.

Kram till hela familjen och en stor krya-på-dig kram till Leo.

2011-04-09 @ 10:26:37
Postat av: Karin

Vad söta ni är <3

Hoppas ni alla mår bra!

Kram kram!

2011-04-09 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0