Väntar i lugn och ro på att mamma ska komma ut från "Klo"...

Leo är inte jätteduktig på att leka själv. Han följer gärna efter mig var än jag går då vi är hemma. Därmed även då jag går på toa. Dock så brukar jag då säga till honom att jag vill att han väntar utanför. Att jag vill vara ifred då jag är på toaletten. Oftast vägrar han gå ut. Ibland går han ut, men protesterat högt och står precis utanför och ropar mamma mamma mamma. Idag då jag gick in på toan så följde han som vanligt efter och jag sa att han fick vänta utanför. Han stängde då dörren och gick därifrån. Utan protester. Började ana att nåt bus var på gång då  han var så tyst och det enda jag hörde var nåt som släpades och lät. När jag skulle öppna dörren hade jag först svårt att komma ut. Då jag fick syn på vad han gjort så smälte mitt hjärta en gnutta mer än lite grand :)

Mitt ♥ hade hämtat en stol i lekrummet och burit ut den för att kunna sitta och vänta i lugnan ro på mig utanför toan. Då jag kom ut så klappade han händerna åt sig själv och sa "braaa" :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Sötunge - snacka om att vara klösningsfokuserad!!!!

2011-08-31 @ 14:59:41
Postat av: Karin

Nettan: Ja, verkligen :)

Du, har du påbörjat din nya blogg ännu? Är det okej så hänger jag gärna med och läser där :)

Kram!

2011-08-31 @ 16:28:02
Postat av: GuggiS

Men sötisen då =) Fattas bara att han nästa gång tar med en bok ;)

KRAM!

2011-09-01 @ 12:33:57
Postat av: Karin

Hihihi, ja det hade ju sett riktigt lustigt ut :)

Kram!

2011-09-02 @ 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0