Sjukstuga...

Här är det fortfarande sjukstuga. Tvättmaskinen går varm och det har varit dusch av litet lejon både natt som dag. Jag jobbade från 8-22 igår och dom hade haft en bra dag här hemma. Leo hade varit lite hängig, men inte kräkts på hela dagen. Därmed hade vi förhoppningar på att han började bli bra igen. Men han väntade bara in mamsen ;) För när jag kom hem och precis krupit ner i sängen så började han kräkas floder igen. Sen har det bara fortsatt. Även Jonas blev dålig ikväll, så nu får jag ta hand om både mitt lilla och mitt stora ♥. Jag har käkat vitpepparkorn i mängder och VÄGRAR bli sjuk. Men om det hade gått att ta över Leos magsjuka, så han hade sluppit må så dåligt så hade jag förstås gjort det utan att blinka. Men det funkar ju dessvärre inte så...

Även om energin sviker ibland, så finns i alla fall viljan till att
busa på som vanligt. Här tyckte han att det var kul att sitta i en
kökslåda och hålla koll på att vi skötte matlagningen som vi skulle ;)











Kommentarer
Postat av: mio

men älskade lilla hjärtegruset... <3 hoppas han kryar snabbast så vi kan busa snart igen :)



pusspuss

2011-02-21 @ 11:56:14
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, snart kan ni nog busa igen :) <3

KRAM!

2011-02-21 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0