Fredag

Igår hade vi en trevlig dag tillsammans med Erica och Isaac. Dom kom hit redan på morgonkvisten och senare på dagen begav vi oss ner på stan för att ta en fika. En dryg prommis hem blev det, då det var punka på ena vagnhjulet. Det var som att dra en gråsten uppför backarna ;) Väl hemma kom jag på att jag glömt ta tillbaka min nyckel av Erica, så vi var helt enkelt utelåsta.. Pinknödig som en anka, men vi fick vi gott spendera nån timma ute på gården tills Jonas hade möjlighet att komma från jobbet för att låsa upp åt oss... Så kan det gå :)

Idag på förmiddan har vi varit på Öppnis. Mycket trevligt tyckte både jag och Leo. Var evigheter sedan vi var där sist, så det är ju så roligt att se hur alla småttingar vuxit och blivit stora! Eftermiddan har vi spenderat med mamma/mormor. Min nacke/rygg mår gött efter lite massage och Leo är nöjd efter en hel del bus och bokläsning.

Efter många om och men har Leos "vampyrtänder" äntligen spruckit igenom och han verkar inte ha lika ont något längre. Skönt! Med dessa tänder har han slitit mest ont med hittills. Fick till och med lov att ge honom alvedon en kväll då han gallskrek och höll sig för munnen :(

Sen kan man undra var vårvädret tog vägen? Hade inte snö och blåst med i beräkningen då jag planderade mysutflykt för helgen.. Så skärpning nu vädergudarna. Fram med solen ;)

Ha en fin helg!



Ett utelåst Lejon som drar ingen i pulkan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0