Jäkla förkylningar...

Igår hade Leo varit trött och hängig på dagis, vilket brukar vara en indikation på att nåt inte är som det ska och som ett brev på posten så kom febern på kvällskvisten. Helt galet att det är så mycket baciller som strömmar omkring så att det räcker med ett par dagisdagar för att sedan bli sjuk igen. Men efter alla dessa förkylningar måste väl snart imunförsvaret vara starkt som stål! Han hade en tuff natt med hög feber, frossa och yrningar. Således har denna dag tillbringats i hemmets lugna vrå. Jonas var hemma på förmiddan och jag tog VAB efter lunch då Jonas skulle åka iväg på äventyr. Han har åkt till fjälls med arbetskollegor och kommer att vara borta till söndag. Så jag och mitt febriga lilla lejonhjärta blir solokvist över helgen. Håller tummar och tår för att han blir piggare snarast ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars lilla Leo =( Tycker att sjukdomarna bara byter av varandra hela tiden just nu. Låter som om även ni blir hemma från öppna imorgon. Loke har åkt på en hejdundrans magsjuka igen så vi låser in oss ett par dagar.



Hoppas vi ses snart =o)

KRAM

2011-03-24 @ 21:06:09
Postat av: Karin

Ja, nu får det snart räcka med sjukdomar för ett bra tag framöver. Stackars Loke. Ge honom en stor krya-på-dig-kram från mig och Leo.



Kram!

2011-03-25 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0