Nu är det bara att vänta och se...

I går hjälpte min snälla pappa oss att frakta hem sand till gården, vilket öppnade upp för slutklämmen av trix, fix och planterande. Så nu är sandlådan äntligen fylld med sand. Potatis och rödbetor är satt i landet. Frön som är tänkt att bli morötter, ärtor och rädisor har fått sig en plats i varsin planteringsbox och jordgubbsplantor är utplacerade. Kan se "genom dataskärmen" att i allafall två som läser detta (läs: Erica och Lina) ler och tycker att jag tagit pensionärspoäng på hög nivå ;) Så bara därför får ni se en till bild också :) Till er skall också tilläggas att jag hoppade över mitt favvoprogram på tv, för att prioritera planteringen istället ;)... Nu blir det till att rensa, vattna och att med spänning och förväntan hoppas på att nåt av allt som planterats också kommer att komma upp!    

Imorgon ska Leo på 1 1/2 års kontroll på BVC. Håller tummar för att han slipper feber efter vaccinationen!  






Innan det var dags för nattning hjälpte även Leo till att pyssla på gården :) 


Idag efter dagis fick han inviga sandlådan. Det var kul ända tills grannen 
började klippa gräs med åkgräsklippare- då var det nämligen bara den 
som gällde :) (titta-brumm-titta-brummm-titta-brummm)...

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men hallå - JAG läser ju ocå ju..., å det är definitivt vuxenpoäng Karin!

2011-05-24 @ 20:13:58
Postat av: Erica

Helt rätt min vän, helt rätt. Jag skrattar så jag kiknar varje gång du är "pansoaktig". Var det andra avenyn som du missade lr???=).

Men vet du vad det bästa är? Jo att jag gillar dig mycket fast du börjar bli gammal i förtid.

Synd med daten idag....men men inom en snar framtid kanske vi kan ses.

KRAM

2011-05-24 @ 21:28:36
Postat av: Erica

Helt rätt min vän, helt rätt. Jag skrattar så jag kiknar varje gång du gör "pansosaker". Var det andra avenyn du missade lr???? =).

Vet du vad det bästa är? Jo att jag gillar dig mycket ändå <3

Synd med daten idag men inom en snar framtid kanske vi kan ses....kanske om typ 2 månader =). Vi skulle ha varit mammalediga resten av livet så vi hinner ses!

KRAM

2011-05-24 @ 21:38:49
Postat av: Karin

Nettan: Hihihi.. Ja, visst är det :).. Kanske formulerade mig lite knasigt. Det jag syftade på var att Lina och Erica titt som tätt brukar trakka mig för att jag är lite "pensionärsaktig".. Å nu tippar jag på att dom får nåt att le åt ;)

Hoppas allt är bra med er!

Vi kan väl se till att dra ihop en pic-nic i parken snart :)

Kram!

2011-05-24 @ 21:58:52
Postat av: Erica

Haha, vilket radarpar vi är. Du gör pansosaker och jag beter mig som om jag blivit dement =).

Blev något tok när jag skrev den första kommentaren så därför skrev jag en till. Så jag är inte glömsk bara lite förvirrad eller nått.

Kram igen

2011-05-24 @ 22:15:40
Postat av: Karin

Erica: Hahaha,, verkligen :)

Nästa vecka jobbar jag på kontoret mån-ons så om du kan luncha nån av dom dagarna så vore det skoj!

Sen måste du meddela gudmodern nästa gång Ian har match så jag kan komma och hejja.

Kram!

2011-05-25 @ 21:03:58
Postat av: Lina

Ja när det gäller att samla dom där poängen så måste du nog sätta dig med Leo i sandlådan ett tag för att dina ska gå ner till det normala, hihi, du är söt du odlarkungen :)

2011-06-02 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0