Underbara härliga lååånghelg!

4 hela dagar har jag fått kvalitetstid tillsammans med mitt ♥. Så härligt! I fredags var vi på öppna förskolan. Knappt att vi hittade dit- så längesen som vi var där! Efter lunch for vi till Skolis och bakade peppisar tillsammans med Jossan å Fabian. Fredagskvällen tillbringade jag tillsammans med Mio framför Idol. Heja Moa, heja Moa!!!

Lördagen bestod av hemmapyssel. Bakade lussekatter (eller "russinkatte" som Leo sa - han fick nämligen hjälpa till att ploppa dit russinen å därav fick han nog för sig att dem heter så ;) ) och adventpyntade.

Idag har Leos polare varit här på kalas. Dom lekte och härjade på i flera timmar. Mycket trevligt ♥

Imorgon ska jag till MVC och lyssna på ♥-ljud å mäta magen :)

I Övrigt väntar en ny arbetsvecka som säkert kommer gå alldeles utmärkt tack vare all härlig energi man nu fått ladda med dessa lediga dagar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0