Söndag...

I går var jag på lunchdate tillsammans med goa vänner hemma hos Linda! Ofta tar det lång tid mellan våra dater nu för tiden. Blir så när vi alla har fullt upp med jobb å annat. Annat var det när vi alla var mamma-ledig samtidigt och kunde ses OFTA... Det saknas massor! För jag har världens finaste vänner. Så det så ♥

I alla fall så var det en parfymvisning i samband med lunchen så nu kommer jag inom kort lukta väldigt gott. 3 godingar till parfymer beställde jag!

Idag var jag och Leo hemma hos Niiranens och firade Issac som fyllde 2 år i veckan. Leo blev så blyg då vi kom dit så jag kände nätt och jämt igen honom. Han lättade upp och såg tjusningen i att leka med de andra barnen lagom tills det var dags för oss att åka hemåt igen ;) I övrigt så kom vi lite sent till kalaset. Vi tog nämligen en liten "björn-spanar-tur" innan och det var nära att jag inte hittade ut från alla småvägar jag körde runt på i skogen. Men till slut så ;)

Till veckan blir det lite färre dagisdagar för Leo, då hans farmor kommer hit på besök. Gissar att det besöket kommer uppskattas högt av honom!

 

Trodde "klättermusen" i våran son hade lagt sig lite, men icket. Så här fann jag honom en dag efter några minuters "icket-omedelbar-närhet". På frågan (eller snarare utropet) - "Men Leo, vad gör du?" kom ett kort och konsist svar: -"diskar" :) Var bara tvungen att ta ett foto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0