Gott Nytt År

Nytt år, Nya möjligheter. Blir spännande att se vad år 2012 har att erbjuda. Just i skrivandets stund är detta år ännu ett oskrivet blad som för var dag som går kommer att fyllas av nya erfarenheter och händelser! Vad det nya året hittills har bjudit på är en hejdundrandes förkylning med halsont, feber och hosta. Inte helt otippat kanske, med tanke på att Leo varit krasslig så länge. Förr eller senare brukar bacillerna hoppa över till mig ;) Hoppas jag känner mig piggare imorgom så jag inte behöver börja året med att sjukanmäla mig.

Nyårsafton firade vi här hemma tillsammans med Anders, Josefine, Fabian, Mio, Mamma, Pappa och P-A. En mycket trevlig kväll hade vi med supergod mat, spel, nedräkning och raketer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0