Söndag igen...

Hoppsan... En hel vecka sedan jag skrev något här.. Tiden går lika galet fort som vanligt! Under veckan som var skolades Leo in på sin nya förskoleavdelningen. Så nu har vi sagt hej då till Bävern och Hej till Igelkotten! Övergången hade gått bra och jag hoppas och tror att han kommer att trivas. Ska försöka boka in nån dag som jag kan gå dit och vara med en stund. Man vill ju ha lite koll liksom :)

I övrigt har vi jobbat, ätit och sovit typ... Å Skottat såklart. Det har ju kommit en hel del snö. Minst sagt.

Fredag till Lördag var Jonas på resande fot så jag och skrutten var allena! Vi hade vårat vanliga fregagsmys och då han somnat fick jag sällskap av mamma och Mio en stund! Då Jonas kom hem igår så var vi ute och skottade å busade i snön ett otal gånger under dagen. Vi hann även med en fika på Westerlunds tillsammans med Anders, Fabian och Mio. Idag har jag, Leo och Mio varit på badhuset. Lika roligt som vanligt! Hoppas vi hinner med några besök till innan min kropp börjar strejka allt för mycket. Börjar som sagt känna mig en smula otymplig nu ;)

Vad resten av denna dag har att erbjuda får vi se. Just nu ligger Leo och vilar en stund. Jag sitter och försöker övertyga Jonas om att mina namnförslag till vår kommande bebis faktiskt är bättre en honoms... Mycket bättre! Vi är dock föga överens vad gäller detta, men det är ju ett tag kvar så jag har tid på mig att få honom med på mina förslag ;)

Se upp i backen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0