Lugn ledighet, lite pyssel & firande av 6-årsdag...

I går fyllde mitt å Jonas förhållande hela 6 år. Galet vad snabbt tiden har gått. Han är bäst och jag älskar honom ofantligt mycket. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom <3 Vi firade våran 6-års dag med att gå ut och äta i lugn och ro. Vi besökte fina Ullis nyöppnade restaurang "Gyllene parken". Mycket god mat! Leo spenderade kvällen å natten hemma hos Mio.

I övrigt har vi inte gjort så mycket dessa lediga dagar. Jäkligt skönt faktiskt att inte haft fullt upp hela tiden. Vi har träffat familjen å fikat tillsammans. Annars har vi bara påtat på med diverse pyssel, trix å fix. Har tvättat upp alla småttingkläder och vikt in dom i garderoben. Har även städat och fixat ordning i barnkammaren. Har kliat i fingrarna länge- har verkligen längtat till att få börja förbereda. Så nu tyckte jag det var lov att göra det :)

Nu är vi utvilade och peppad för en ny arbets-/dagisvecka. Blir bara en 4 dagars-vecka då dagis har stängt för planering på fredag!

 

Ut med julen å in med fina tulpaner och andra doftljus än juldofter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0