Måndag

Dagarna springer som vanligt i väg fortare än vad man hinner med. Ännu har jag inte blivit moster, men vi hoppas att lillskrutten är nyfiken på världen utanför Mios mage och vill titta ut snart <3 I lördags var vi på Mora träsk. Leo och Fabian satt helt förstenad i princip hela tiden. Rörde knappt en fena utan blev nog lite tagna av allt stoj ;) Men den mora träsk dvd:n vi köpte där har gått varm här hemma sedan i lördags då vi kom hem så jag tror ändå det var lite roligt :)

I söndags hade Jonas en fixardag med bilen, ved och diverse andra pysselgrejor så jag och grabbarna roade oss med lekparkslek, promenad, pic-nic, lite handling och en träff med "Bobbo". Idag har vi inte gjort mycket alls. På förmiddan hälsade vi på Jonas på jobbet en sväng å på eftermiddan var vi bara hemma.

Noah har sedan nån vecka tillbaka haft utslag i ansiktet som blossat upp och blivit värre i samband med att jag ammat honom. Har haft mina misstankar om att han kanske är allergisk mot mjölk så nu har jag gjort slag i saken och uteslutit all komjölkprotein då jag käkar. Ska testa i ett par veckor och se vad som händer!

 

Å lite bilder såklart ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: mio

söthjärtana!!

2012-05-15 @ 07:46:45
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0