Torsdag

Har egentligen inte så mycket att skriva. Dagarna ser oftast som mest hyfsat lika ut och det har inte hänt mycket utöver det vanliga.

Jonas jobbar bara denna vecka, sedan är han ledig i tre veckor. Då ska vi väl passa på att få lite saker gjort, som av naturliga skäl halkat efter lite.. Leo går sin sista förskoledag idag, sen har han sommarlov :) Jag for förbi konsum i morse och köpte melon å jordgubbar som vi ska äta då han kommer hem från dagis - å fira att sommaren äntligen är här :)

Noah växer så det knakar. I skrivandets stund ligger han i babygymmet och snackar med sina händer ;)

Igår var jag å Noah på mitt jobb och hälsade på. Noah blev uppvaktad av mina kollegor å fick superfina kläder :) På eftermiddan var Erica, Isaac och Tove här en stund. Vi var ute och njöt av härlig sommarvärme.

Nu meddelar gosnosen att det är dags för mat!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0