Fredag

I går var vi på stan och käkade lunch och fikade med Niiranens. Efter det åkte vi till en lekpark, sedan efter jag hade varit och hämtat Noah på förskolan sammanstrålande vi här hemma för ännu mera snack, lek och stoj :) 
Efter middagen åkte jag och Josefine till Sörgåssjön och plockade blåbär. 
 
Idag har vi bara varit hemma hela dagen. Vi har haft en lugn och härlig dag. Kokat blåbärssylt, haft små kort-besök av både Mio, Mille, Anders och P-A., pysslat lite samt ägnat en hel del tid till nyttopyssel. Jonas har hyrt en liten grävmaskin och ska gräva massa olika saker på gården i helgen. Han ska bla. gräva upp ovanför garaget och dränera där. Owe kommer hit i morgon och hjälper till också. Jag och barnen har inga större planer i helgen. Hade hoppats på finväder, men den önskan verkar dessvärre inte slå in. 
 
Ian (min fina gudson), Leo, Tove, Isaac och Noah äter glass och mår gott <3 
 
Leo, Milian och Noah "spelar bandy-match" i lekrummet :) 
 
Roligt att rita på tavlan :) 
 
Sedan Jonas kom hem med grävaren i eftermiddags har grabbarna ägnat stor del av tiden till att stå så här!  Spännande att se pappsen gräva ju :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0