Dagis-start för Noah

Tänk att han som just var ett litet knyte i min famn nu har gjort sina två första inskolningsdagar på dagis. Herregud! Var tar tiden vägen? Dessa två dagar har jag varit med hela tiden. I morgon ska vi äta lunch där och på torsdag är det dags att lämna honom där en stund. 
Redo att åka till dagis för allra första gången! 
 
Vad tyckte Noah om det då? 
 
"Var är vi egentligen - lite skeptisk måste man väl få vara - bort med den förbannade kameran nu å håll min hand istället"  ;) 
 
Men... det visade sig vara ett helt ok ställe vi kommit till :) ...
Man fick rita, träffa kompisar, leka massvis, träffa trevliga fröknar... 
 
... jag sprang runt så mycket jag bara orkade - så mamma hade svårt att fånga mig på kort ;) 
 
 
 .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0