Fina dagar

Vilket fantastiskt väder det varit! Detta kan man verkligen kalla sommar. Så underbart! Dessa härliga dagar har vi till största del spenderat hemma på gården med bad, vattenspridare, sol och lek. Idag var vi på en dagstur till Sörgåssjön. Till och med jag, som är största badkrukan någonsin, badade :) I fredags kväll hade vi besök av Karro och Johan. Hela kvällen och en bit in på natten satt vi ute på altan och drack vin och åt ostbricka. Mysigt som bara den! 
Imorgon börjar Jonas arbeta igen. Vardagen drar igång (på lite halvfart) även för mig och grabbarna, då Leo ska på sitt dagis några timmar medan jag och Noah ska till Noahs blivande dagis för inskolning. Ska bli spännande! Tänk att våran lilla grabb har blivit så stor så han faktiskt ska börja på dagis. Vad hände liksom? Men det är två veckor kvar tills jag börjar arbeta, så lite sommarlov/semesterkänsla ska vi nog lyckas hålla fast vid ett tag till ;)  
 
Bilder från de senaste dagarna får avsluta detta! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0