Söndag

 Idag har vi haft en härlig dag tillsammans med Erica och barnen. Vi åkte till Nipan-lekparken och härjade några timmar. Sen åkte vi hem till oss, där barnen hade vattenkrig och badade lite i lill-poolen :) 
 
Igår var vi som sagt och firade Milian på hans allra första födelsedag <3. På kvällen - efter att Jonas spöat mig i kubb - satt vi på altanen och njöt av sommarkvällen! 
 
Tidigare i veckan var Maud här och hälsade på ett par dagar. Lika trevligt som vanligt! 
 
I övrigt har vi mest bara tagit tillvara på sommarvärmen genom mycket utomhusvistelse. Vi har badat, fixat på gården, varit i lekparker, ätit glass samt varit på utflykt till hågestaön.
 
Leos humör var som vanligt på topp då världens bästa farmor var här på besök <3 
 
Noha hjälper mig att köra undan ogräs efter rensning bland liljekonvaljerna 
 
Skönt att svalka sig i poolen 
 
<3 
 
<3 
 
Päronträdet blommar fint! 
 
I samband med att vi var på väg till Milles kalas försökte jag få en bild där grabbarna stod bredvid varandra. Våran minsting är dock en bestämd liten krabat och som det syns på hans min så samtyckte han inte riktigt till morsans påhitt, utan gick med bestämda steg därifrån ;) 
 
Bus! 
 
Mera bus!!
 
Ännu mera bus!!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0