Känslor

 
♥ Älskar er mest av allt och lite till ♥
 

Ibland svämmar känslorna över och de har dom gjort för mig de senaste dagarna. 
 
Jag är så oerhört tacksam över så himla mycket! 
Jag har tänkt mycket på att det är sjukt lätt att ta allt förgivet. Att inte reflektera över saker och ting, utan bara vara sådär galet inne i vardagen så att man inte märker hur bra man har det. 
Det är viktigt att stanna upp och tänka då och då, Det är viktigt att inte ta allting förgivet! 
 
SÖNDAG 25/5-14: 
 
Kosläpp! Vilken lycka :) 
 
 
SAMMA SÖNDAG: 
 
Min morsdagspresent: Världens finaste. En drake som sprutar eld på en människa från Leo och ormar från Noah. Underbart! Å som om inte det räckte så hade finaste Jonas kompletterat med blommor!
 
 
SAMMA SÖNDAG: 
 
Jo, det var just det...
... Feberkramper.
 
Visst har jag hört talas om det tidigare, men jag kunde aldrig någonsin ana hur det faktiskt kunde te sig...
 
Efteråt fick vi väldigt bra information om det hela. Vi fick även lugnande besked om att det i regel är helt ofarligt för barnet, trots att det kan upplevas väldigt dramatiskt.
Men innan, Just när det skedde. När vi inte fattade ett skvatt av vad som hände med vår älskade Noah.
När paniken var total!
 
Herregud...
 
Noah mår alldeles utmärkt nu. Han mådde bra redan kvällen efter kramperna. Vår älskade underbara unge som skänker så mycket kärlek och glädje. Som är överallt och ingenstans samtidigt. Som alltid har en massa bus för sig. Han skrämde fullkomligt skiten ur oss. Älskade barn! 
 
Å som sagt... Ibland svämmar känslorna över lite, och då måste de helt enkelt få "landa" i sin egen takt! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mio

Ja, shit vad rädd man blev.

Å du har rätt - ibland svämmar känslorna över!! Jag har en sån kväll ikväll...

2014-06-02 @ 20:06:08
URL: http://miomille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0