Sju månader

Idag blir våran älskling så mycket som hela 7 månader. Börjar kännas lite tjatigt att hela tiden påpeka att tiden går så fort, men den GÖR verkligen det... Vi började dagen med att åka till Kramfors, där jag hade tid hos en naprapat. Min rygg har inte varit i nå bra skick på länge, men den senaste tiden har den verkligen strejkat. Så, får se om den vill bli bättre nu efter lite knäckning, massage och stretchövningar. Pappa var snäll att följa med för att vara med Leo under besöket, vilket var tur då behandlingen tog över en timme :) 
När vi kom till Solle igen for vi direkt ner till risö-lekparken där vi tillbringade några timmar med Erica och hennes fina barn. Riktigt mysigt hade vi!
Ikväll ska jag inte göra ett endaste litet dugg. Jag sitter i soffan med te, tv å dator och här tänker jag stanna hela kvällen. Jonas är på midnattstrav och Leo ligger och sover på söta örat. 



Igår hade jag och Leo en heldag utomhus. Gick ut efter lunch och då
det blev grillning till middag så stannade vi ute nästan enda tills det var
dags för nattning! Sommar sommar. Så härligt!



Leo och Isaac på picknick vid risöparken <3

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för en kanondag, det ska göras om.

Haha Isaac ser verkligen manlig ut i sitt halsband som storebror gjort åt honom. Kanske din gudson kommer bli lika pysslig som du?

Tack ännu en gång för idag, är så glad att jag har dig som vän!

Kram och trevlig midsommar önskar Fam. Niiranen.

2010-06-24 @ 23:23:55
Postat av: Johanna

Grattis till Leo på sju månaders dagen i efterskott!!

2010-06-25 @ 11:36:21
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Karin

Erica: Tack själv! Nu riktar vi in oss på bad nästa date :) Klart min käre gudson kommer att bli en pysselgrabb.. Halsbandet var supersött ju!

Hoppas ni hade en mysig midsommarafton.

Kramen!



Johanna: Leo tackar och bockar :)

2010-06-26 @ 11:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0