Stugan

Igår var vi i stugan och gjorde sommar! Städade, klippte gräs och la i båten å sådär. Hoppas verkligen att vi kommer ha tid att vara där en del under Jonas semester.. Det är ett ställe som man verkligen saknar när man inte varit där på ett tag. När vi var åter från stugan avslutade vi dagen men ett Kinaresturangbesök. Gott!

Var ett tag sedan jag uppdaterade här, men jag sitter och funderar och tror faktiskt inte det hänt så mycket hos oss på ett tag. Elli, Micke, Melwin och Noel har varit och hälsat på oss. Vi fikade gott och barnen busade på som bara den (Noel myste mest på i babygymmet). Vi fick en sandlåda av dom. Blir perfekt att ha på baksidan, där vi har hängmattan och även planerar att hänga upp gungan. Så det tackar vi och bockar för :)
I lördags var jag på fest med arbetskompisarna. Mycket trevligt var det att träffa dom. Börjar ju bli ett tag sedan jag jobbade nu.. I övrigt har vi bara hållit på med det vanliga. D.v.s nyttopyssel både inomhus och utomhus :)

Jag har nog inte så myckt mer att förtälja för tillfället, mer än att det är ännu mer fullfart på Leo för var dag som går.. Han har verkligen en enorm energi som han utnyttjar till max under dygnets alla vakna timmar. Här om natten låg han till och med och ålade i sömn.. Fast han låg på rygg så han tog sig ingen stans. Hahhaha.. Så gulligt! 

Nu ska vi åka till Barnmottagning för att följa upp mjölkallergin. 

  


 


Kommentarer
Postat av: GuggiS

Gulliga Leo:) Alltid kul att få se bilder på honom.

Hoppas det gått bra på barnmottagningen idag!

Kram!

2010-06-21 @ 15:49:45
Postat av: Johanna

Låter härligt med stugan, det är ju mysigt och skönt att komma bort lite då och då..allra helst under sommaren : )

2010-06-21 @ 17:30:46
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Elin

Rostade ni nå bröd i stugan? Haha..var igår jag kom och tänka på de smarriga mackorna vi brukade göra - bästa rostningen!! Diggar kortet på Leo på Kina, han ser grymt ivrig ut! Han vet att det vankas mat :-) Kram vännen!

2010-06-21 @ 19:40:47
Postat av: Josefine

Finaste Leo, alltså vilken fart han har, jag tycker det är så fascinerade att han är så snab. Tyckte nyss han var ett litet knyte som låg och sov på eran soffa och var helt ny! Världens bästa Leo. <3

2010-06-21 @ 21:07:25
URL: http://blog.tomakeitreal.se/
Postat av: Lina

Jag saknar Nordingrå, jag vill dit, NU!

2010-06-21 @ 22:32:00
Postat av: Karin

Guggis: Tack :) besöket på Bmottagningen gick fint!

Kram!



Johanna: Ja, Riktigt härligt :)



Elin: Nå rostat bröd blidde det inte, men gud så gott vi tyckte det var att rosta med just Den rosten :) Kramen!



Josefine: Ja, det är otroligt att dom små liven utvecklas så fort. Snart springer dom ifrån oss innan vi hinner blinka :)



Lina: Kom hit så åker vi :)

2010-06-22 @ 10:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0