Sol å prommis

                                     

Vi var ute en stund innan lunch å kikade på vad dom har fixat med grunden. Dom har verkligen jobbat på bra. Hunnit en hel del redan :) Nu ska vi bestämma var alla buskar å små träd ska ställas tillbaka. Inte det lättaste när det är lite svårt att komma ihåg hur alla såg ut när dom blommade. Men det blir nog bra tillslut :)

Efter lunch tog vi och Leos farmor en prommis i det fina vädret. Vi gick ner på stan. Som vanligt kunde jag inte låta bli att köpa lite kläder åt Leo. Jag köpte bland annat en solhatt som var SÅ söt :)
Efter stadstrippen gick vi å fikade lite sen bar det av hem igen.
Idag fick Leo barnmat till middag ist för amning. Det verkar ha funkat. Han har inte klagat än iaf. Vi får väl se.

Bäverspan har vi också hunnit med. Dock utan resultat.

Ikväll blir det en tidig kväll. Är SÅ trött. Funderar på att gå å knyta mig samtidigt som Leo. 

                                     


Kommentarer
Postat av: Erica

Men vännen du och dina djuräventyr =). Tycker absolut att du ska skippa björnjakten.

Fin mamma och fin son på kortet.

KRAM

2010-05-11 @ 23:28:07
Postat av: Johanna

Låter som en härlig dag! Den där bävern har jag hört talas om, Macke hade tydligen sett den här om dagen när han va ute med hundarna.



Jahaaa Leo har bara skor.. okej!, som jag förstod det på otropeden skulle Liv få "plastskenor" på båda benen och skor med röd skena i mellan.. Det kanske beror på hur vriden foten har varit eller nått.. jag har inte riktigt hängt med tror jag men får väl fråga nästa gång vi ska dit!



Hur ofta får ni åka dit nu ?

2010-05-12 @ 10:12:19
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hejsan! Vilka fina bilder på er, Fabian och jag saknar er! Går det bra med allt där hemma?

Kram

2010-05-13 @ 10:58:46
URL: http://blog.tomakeitreal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0