1-års-kalaset i bilder...

Leo fick en fin ett-års-dag igår! Han har SÅ många fina människor omkring sig, både vänner och familj, och det är jag så tacksam över <3 Har inte frågat dem som var med och förgyllde denna dag om det är okej att lägga upp bilder på dem, därav håller jag mig (till mestadels) till bilder på födelsedagsbarnet!




Självklart började firandet direkt på morgonen med ett paket och
grattisskramar från hans mor och far :) "Morgonpaketet" innehöll
dagens out-fit. Västen sparar vi dock till jul/nyår!

,
Efter förmiddagsbus och vila kom några av Leos polare och deras
morsor hit på födelsedagslunch och fika. Mycket trevligt hade vi!


På eftermiddagen var det dags för tårtkalas tillsammans med familj!




Självklart hjälptes kusinerna åt att inspektera alla paket och dess innehåll <3


Sedan öppnade Leo (med hjälp av oss) paket för paket med humöret
på topp! Här kramar han om nallen som han fick- och som även jag har
haft en gång i tiden- då jag var en liten skrutt ;). Sen testade han instrumenten
han fick och dom funkade bra vill jag lova :)

Dagen blev som sagt toppen! Och jag tackar alla som var här och gjorde Leos första födelsedag minnesvärd <3
Och Leo tackar än en gång för ALLA superfina presenter!  






Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för att vi fick komma på ett sånt fint 1-års kalas igår! <3

Kram

2010-11-25 @ 23:32:56
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Lina

Hoppas att Ante H-borg tittat på dessa bilder och sett deras likhet, då menar jag inte bara till utseendet. Enda skillnaden är väl att Ante hade en rosa fluga :)

2010-11-29 @ 17:21:11
Postat av: mio

lina; just ja!!! hahahhahahahhahah, den rosa flugan var BÄST!!! å likheten mellan de två är slående :)



kajsa; för mig är det ålrajt å ladda upp vilken bild som helst :)



puss

2010-11-30 @ 23:11:23
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0