Hemma igen...

Igår kväll kom vi hem igen efter att ha spenderat några härliga dagar hos Lina. Vi har haft det superbra och jag önskar att det hade varit närmare dit så vi hade kunnat hälsa på ofta. Vi har ätit gott, pratat massor, myst, härjat med Leo, varit på stan samt fått sightseeing kring Oslo. Leo har varit på bra humör mest hela tiden och det finns nog inte en penal i Linas hem som han inte har utforskat. Spännande med miljöombyte ;)
Även bilresan dit och hem gick fint. Hade varit lite nerrvös över den innan, då det är en bit att åka- och jag var rädd att det skulle bli allt för drygt för Leo. Men hör och häpna.... Hela 13 timmar (med matstopp och en del felkörningar) stod prinsen ut och höll god min. Behöver jag påpeka att jag anser att det gick över förväntan och att jag är enormt stolt över honom? ♥

Har tagit en hel del bilder dessa dagar. Så nu låter jag några av dom berätta mer om våran resa!


Torsdag: Åkte från solle vid halv 7 och var framme i Oslo 19:30. Jag och Leo mådde gött i baksätet medan P-A (Linas pappa) körde.
Åkte fjällvägarna dit så då vi passerade Klövsjö, Vemdalan och senare Funäsdalen och Tänndalen minns jag den tid då vi åkte på fjällsemestrar för att åkta slalom. Något som är givet att vi ska återuppta då Leo blir lite äldre! Och vädret var fantastiskt där. SÅåå fint!




Fredag: Leo var så trött efter lunch så han somnade medan jag klädde på honom <3 Han fick en välbehövlig vila i vagnen medan Lina visade mig staden. På eftermiddan blev det lek och bus hemma!




Lördag: Sightseeing i Oslo! Och Leo busade massor med finaste Lina såklart ♥


Söndag: Först prommis sedan ännu mera sightseeing där vi bland annat åkte runt i ett område där det var otroligt snygga hus... Och sjuka priser vill jag lova!


Måndag: Hemresa! Mat, bus och mys... Björnen kunde jag inte låta bli
att köpa åt Leo när vi var in en sväng på IKEA. Så mjuk och go. Och den blev
ett härligt myssällskap åt Leo de sista milen :)




Kommentarer
Postat av: Josefine

Oslo ser fint ut, man kanske ska åka till Norge på semester någon gång? Fin fina bilder på er alla, ser ut som ni hade det underbart!

KRAM!

2010-11-16 @ 13:44:14
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: GuggiS

Vilken kille som fixade den långa bilresan! Helt otroligt bra gjort =)

Härliga, fina bilder också. Ser ut som ni haft det underbart =)

KRAM!

2010-11-16 @ 14:24:45
Postat av: Nettan

Ni verkar ha haft det super...

Va duktig Leo varit - en sån där resa kan ju vara jobbig även för oss vuxna...

2010-11-16 @ 20:39:23
Postat av: Amanda

Åh, va stor han har blivit lill leo! :)

2010-11-17 @ 10:23:00
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: Lina

Det enda roliga med att ni inte är här fortfarande är att jag kan läsa bloggen igen ;)

Tack världens bästa Fjöken och Leo för att ni kom och hälsade på, välkommen åter och vi ses ganska snart igen :) Kram kram

Josefin, finns ett gästrum om ni vill se Oslo, är väl egentligen som dom flesta andra städer, finast på sommaren.

2010-11-17 @ 10:51:23
Postat av: Elin

Men vilken härlig tripp!! Å Leo måste ha världens tålamod - vilken duktig kille!! Skönt att resan gick så bra...å nu närmar sig 1-årsdagen med stormsteg :-)

2010-11-17 @ 22:49:33
Postat av: Karin

Josefine: Ett besök i Oslo kan varmt rekommenderas :)Kram!



GuggiS: Ja, han var så duktig! Tror jag hade mer myror i baken än vad han hade ;) Kram!



Nettan: Ja, så härligt! Kram!



Amanda: Ja, han har hunnit växt på sig lite sedan ni sågs ;) Vi får se till att tremänningarna får träffas snart! Kram!



Lina: Nu är det inte länge innan du kommer hem :) Ska bli SÅ trevligt. Kram!



Elin: Ja visst! Mmmm nu har våra småttingar blivit stora. Ett-års-kalas! Helt otroligt! Kram!

2010-11-21 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0