Soliga September...

I mitten av augusti läste jag i Expressen att vi i september skulle få Spanien-värme i Sverige. Ett flertal sidor av tidningen var fylld av den Stora nyheten... Skrattade å tänkte att nu har dom bra lite att skriva om :) Dom hade till och med intervjuat en svensk kvinna som bodde i Spanien, så att hon kunde beskriva för oss hur varmt det skulle bli... Hehehe... Trodde dom gjort en rejäl felbedömning då hösten kom med stormsteg för ett par veckor sedan... Men se, nu är solen å värmen här :) Dock tycker jag det var lite väl tilltaget att kalla den för Spanien-värme. Men visst är det varmt och skönt för att vara en bit in i september? Hoppas det håller i sig! Härliga sensommar-värme! 

Igår kom Fabian, Isaac, Lilja, Loke och Noel hit och hälsade på Leo. Deras morsor och Leos moster var med också, så vi passade på att käka våfflor och snacka lite skit medan barnen busade :) Jag har SÅ fina å bra vänner <3 

Dagen har vi tillbringat tillsammans med Erica och Isaac. Vi promenerade i "Spanien-värmen" och tog en gofika på stan. När vi var hemma igen kom snälla Mio hit och busade med Leo så jag fick göra en rejäl städning av övervåningen i lugn och ro. Ikväll har jag och Leo varit hos Elin och spanat på kläder. Leo tjatade SÅ mycket så jag var bara tvungen att köpa en tröja åt han ;) 

Imorgon ska vi till BVC. Har inte varit där på flera månader, så det ska bli spännande att se vad vågen stannar på :) 



 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka härliga bilder på er - ni är riktiga finingar!

2010-09-09 @ 07:51:47
Postat av: mio

älskade ni ♥

2010-09-09 @ 10:24:03
Postat av: Johanna

Ja herregud, det är någonting jämt känns det som.. Liv tycker inte om den där sempers vällingen heller speciellt mycket, hon åt ett helt mål igår kvällst men idag vägrar hon... Man får väl kämpa på ett par dagar å se om det blir nå bättre.. Hon har ju inte varit så sugen på burkmaten heller..



Hittade en del burkmat idag på konsum som det inte va någon mjölk i så jag tänkte försöka stoppa i henne så mycket som möjligt utav sånt i stället så hon slipper vällingen förutom på kvällen typ..



Kommer ni på söndag ? : )

2010-09-09 @ 12:05:29
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fina ni. <3

2010-09-09 @ 21:39:51
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Karin

Nettan: Tack :) Kram!



Mio: <3



Johanna: Vi kommer på söndag :) var på party hos Elin i onsdags också... Det var ju superfina kläder,, så jag ser fram emot att spana in dom igen! Kram!



Josefine: <3

2010-09-10 @ 20:35:06
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0