Söndag...

Så har även denna helg nått sitt slut. Vi har haft en härlig helg, där vi har hunnit med en hel del. I lördags tillbringade jag och Jonas några timmar ute i lill-huset. Vi påbörjade målning av väggar och tak. Tror det kommer att bli fint där inne. Ska visa bilder på resultatet då det börjar bli lite mer klart, vilket dock kan dröja då detta inte är något "prio 1-projekt" utan snarare ett roligt "pyssel-projekt". Under de timmarna vi stökade på med detta var Leo i mosters goda händer! Även dom hann med en hel del. Prommis, bus å lek och mys <3 På eftermiddan beställde vi hem mat från Kinaresturangen. Sen hade jag och Mio peppat för att se nån lättsam "tjejfilm" då Leo somnat och Jonas åkt på remsle för att se hockey. Men det blidde inte riktigt som vi tänkt oss då det var nåt strul hos telia så filmen inte gick att få igång, trots cirkar hundratio försök... Men chips, morötter, dip å cola stog på bordet, så kvällen blev ju lyckad även utan film!

   
Mio och Leo på vandring i höstvädret <3 

Idag har vi haft höststädning på gården. Jonas har svängt omkring med röjsågen bland buskar och träd medan jag och Leo har påtat på med diverse sysslor. Plockade ner lite äpplen... Tycker dock att dom är för sura för att äta som dom är, men ska ge mig på ett försök att göra lite kräm och mos ialla fall. Efter middan tog vi en prommis med mål att göra våran röst hörd... Efter det hann vi med ett sista buspass innan Leo somnade på söta örat. Hoppas han får sova bättre i natt än vad han gjort den senaste tiden, så han samlar på sig "lek-energi" inför öppnisbesöket imorgon :) 

Efter nattningen lämnade jag Jonas å Leo ett tag för att dricka te och titta på tv hos syster. Nu är det ett tag kvar av valvakan, sedan kommer nog jag, liksom Leo att somna ovaggat ;) 



              


Kommentarer
Postat av: mio

älskade leo å allra käraste systeryster! tack för ni finns ♥ älskar er!



å världens mysdag hade vi verkligen :)

2010-09-20 @ 08:09:27
Postat av: Karin

<3

2010-09-21 @ 22:13:25
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/
Postat av: Lina

Superfinbild på mia å leo runt hörnet :)

Du har väl tagit nån bild i lillhuset innan ni börjat med projektet. Det ångrar jag att jag inte gjort på denna lägenhet, inte för att det är jätteförändring här man endå skoj att kunna se före och efter.

Kram kram

2010-09-25 @ 13:34:20
Postat av: Karin

Fjöken: Ja, helhärlig bild!!!

Har faktiskt inte tagit några foton i lillhuset.., men det är ju inte försent än eftersom vi bara börjat måla lite.. Så det ska jag göra. Tack för tipset! KRAM!

2010-09-27 @ 11:29:58
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0