Lugn dag, dålig sömn å krashlandning...

Under natten söndag till måndag var Leo mer vaken än vad han sov. Flyttade över honom till våran säng kring två-tiden och då sov han lite bättre iallafall, men vaknade dock minst ett par gånger i timmen... Efter morgonvällingen var han grinig å missnöjd som bara den (inte konstigt då han sovit så dåligt). Han totalslocknade i min famn, å lyckade sova gott i ett par timmar <3 Hade tänkt hoppa över "Öppnis", för jag hade tippat på att han skulle vara fortsatt trött. Men inte han inte. Han vaknade pigg och glad trots sömnlös natt, så vi pallrade oss iväg för lek och stoj. Trevligt! Efter lunch uträttade vi några ärenden på stan. Eftermiddan/kvällen bestod av pappa - son - bus! Efter nattning av prinsen slocknade jag i soffan å vaknade till vid 22-tiden för att byta sovställe :) Så idag har jag varit lite piggare än den totaltröttisen jag var igår. Tänk om man hade kunnat låna lite energi av sin skrutt ibland ;) 

Leo far ju fram som en virvelvind och slår sig lite nu och då. Men i dag inträffade den första "riktiga" vurpan. Han snubblade när han skulle ta sig ner från stående (vid ett bord), hann inte ta imot sig å krashlandade med munnen
rätt i golvet... När jag såg att det kom massa blod trodde jag först han skadat nån tand, men som tur var satt alla tänder kvar där dom skulle å efter lite tröstning så var han på banan igen :) Lillskrutten <3  

Idag var den egentliga planen att vi skulle ta en långpromenad tillsammans med Alfred och Elias och deras mammor. Men då vädergudarna inte var med oss blev det istället en inne-dag som gick i lugnets tecken. Rätt skönt att vara hemma och "bara vara" emellanåt! 


Dansande å kvackande anka från Jysk! Mäkta roande :)

     


Kommentarer
Postat av: Josefine

Stackars lilla vännen, vilken vurpa det lät som. Tur att inga tänder tog skada.

Jag hoppas vi blir friska till fredag, jag vill bada med våra gosungar!

Kram

2010-09-21 @ 22:12:16
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Nettan

Finna ankorna på Jysk nu? I sådana fall måste jag nog köpa en....

Verkar vara enormt uppskattade! Iaf av Hasselborgarna.. ;-)



Skönt att han inte gjorde illa sig med då han vurpade, det är läskgt när ens ögonsten gör illa sig..



KRAM

2010-09-22 @ 07:48:20
Postat av: Karin

Josefine: Ja.. Tyckte så synd om honom.. Läskigast av allt var nog blodsmaken.. Imorgon ses vi :)

Kram!



Nettan: Japp! Ja, klart att Wiggo ska ha en anka :) Hoppas allt är bra med er.

Kram!

2010-09-23 @ 21:12:08
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0