Måndag

En sån dag... En dag som denna känns det inte helt rätt att sätta sig och skriva ett inlägg om roligheter vi varit med om. En dag som präglats av allt annat än positiva känslor... Jag skulle dock aldrig få för mig att skriva om jobbiga och tuffa känslo-händelser här... Just därför kan det kännas lite "falskt" att skriva ibland... Men jag nöjer mig med att skriva att jag är väl medveten om att livet inte alltid är en dans på röda rosor...

SÅ... Helgen i Hallen hos Leos farföräldrar och faster var riktigt lyckad! Jag och Jonas fick verkligen vila, då farmor, farfar och faster med en gärna var med Leo <3
Vi har ätit god mat, varit ute och njutit av härligt höstväder, åkt fyrhjuling, umgåtts och som sagt VILAT... Härligt!
Dom har ett oerhört fint ställe... Där kommer nog Leo spendera många sommarlovsveckor i framtiden <3



     



 

Se bild nr 3: Sötaste kläderna som Leo fick av sin faster




Kommentarer
Postat av: Erica

Kramar om hårt...och tänker på dig.

Ses imorron och då ska du få en bamsekram <3

KRAM

2010-09-07 @ 00:21:14
Postat av: susann

Jaaa, livet består av mer än det man skriver i sin blogg.. och ibland måste man välja bort saker för att de är för privata för att dela med sig av här på internet.. Då har man en sund relation till internet tycker jag. Brukar läsa din blogg lite så och då:) Sköt om er! Kram

2010-09-07 @ 08:24:21
URL: http://susannhjortsberg.blogspot.com/
Postat av: GuggiS

Jag håller med Susann, du har en sund inställning till internet och bloggandet.

Goa Leo på bilderna! Vilket härligt ställe, ger verkligen intryck av lugn och ro =)

KRAM!

2010-09-07 @ 17:38:48
Postat av: Josefine

Man väljer det man ska skriva och man behöver inte dela med sig av allt! Vilket mysigt ställe Leo's farmor och farfar bor på, ser fridfullt ut.

Tusen miljoner kramar!

2010-09-07 @ 20:23:46
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Karin

Erica: <3



Susann: Tack!

Har spanat in din blogg också. Härliga hundar ni har :)

Kram!



GuggiS: Tack!

Ja, deras ställe är Fantastiskt! Hoppas allt är bra med dig och söta Elias.. Tänkte haka på Josefine och några fler på badet på fredag.. Kom dit ni också!

Kram!



Josefine: Tusen miljoner kramar till dig med :)

2010-09-08 @ 22:41:37
URL: http://karinhasselborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0