Tisdag

Spådamen skrämde fullkommligt skiten ur mig. Visst, hon sa en del positiva saker som var roligt att höra, men hon sa även något till mig som var allt annat än roligt att höra. Så nu jobbar jag hårt med att intala mig själv att jag inte alls, under några omständigheter som helst, tror på något som överhuvudtaget har med spådom att göra. Jag tror på verkligheten här och nu. Inget annat. Punkt.

I lördags hade vi en heldag i Nordingrå. Pappa och Jonas snickrade. Jag och Leo gick promenader, myste nere vid havet och satt i båten och guppade. Leo var en aning sprallig och vild mest hela dagen så han lyckades med några rejäla vurpor. En pannsmall i båtsitsen och ett oväntat dopp i iskalla havet... Så kan det gå ;)
På Söndagen var vi på pic-nic i parken med trevliga morsor och härliga barn. Full rulle, fint väder och gofika... Ett helt ok söndagsnöje :)


Leo värmer sig lite i solen efter ett plurr i havet :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Inte tro på nån kärring som läser i kaffesump.

Kom hit ska jag läsa för dig i fågelbajs så ska vi se att jag oxå kan hitta på nåt som du kan gå runt å fundera på :)

Det som händer händer här i livet, och då får man ta det där och då.

Inte gå och vara orolig för nåt som nån sagt kanske kan hända, som sen inte händer, då har man ödslat den tiden man kunde tänkt på nåt skoj ist.

Det tror jag iaf :)

Kramis

2011-08-17 @ 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0