Gömma nyckel...

... eller gömma telefon verkar gå lika bra! Leo brukar ibland få lyssna på musik på min telefon på morgonen då jag gör mig i ordning.. Det fick han i morse. Förmodligen blev han urless på "oljudet" (vi verkar inte ha samma musiksmak), så han stoppade helt enkelt undan telefonen. När vi skulle gå ner fann jag den ingenstans. Hade dessutom på ljudlös, så att ringa den hjälpte inte ett skvatt. Jag frågade honom var den var å han pekade på gestrummet... Såklart tog jag fasta på ledtråden och började söka.. Var så säker på att jag hade letat överallt då jag tillslut hittade den i en byrålåda under massa handdukar. En erfarenhet att bli utmanad av en 1-åring i "gömma telefon", å dessutom hålla på att förlora ;)

Kommentarer
Postat av: Elenor

Haha...heja Leo! :-)

2011-01-24 @ 08:42:39
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Josefine

Hahaha, Leo är bäst! ;D

2011-01-24 @ 10:06:22
URL: http://blog.tomakeitreal.com
Postat av: Karin

:)

2011-01-24 @ 19:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0