Lugn helg...

Nu är det bara en liten stund kvar innan Solsidan drar igång igen... Som jag har längtat :)

Våran helg har varit lugn som bara den. Inga stora utsvävningar alls. Var hemma hela lördagen å gjorde i princip inget alls. Bara var. Men det är ju något det också. Att bara vara alltså... Vi hade besök av min bror å Fabbe. Mio kom också förbi en sväng. På kvällen utförde jag mitt allra första arbetspass på VÄLDIGT länge. Jobbade dock bara några få timmar. Men det var riktigt skoj!! Ser fram emot att komma igång med arbete nu. Kommer att jobba 50% fram till början av mars, efter det går jag upp till heltid igen.. En mjukstart alltså! Känns så skönt att massa oklarheter börjat klarna.. Dagis, inskolning, jobb, tider, scheman osv osv... Ogillar starkt att inte ha koll på hur saker och ting ska bli, men nu känns det äntligen som jag har det. Å då kan jag slappna av!

Även denna dag har gått i lugnets tecken. Mitt på dan tog vi en prommis med Leo på pulkan till Nipvallen där pappa/morfar spelade curling. Härligt väder å galet mycket snö. Utöver det så har det bara varit nyttopyssel som stått på dagens schema.

Imorgon blir det dagis och jobb på förmiddan!

Nu är det riktigt nära... Till Solsidan alltså ;)

Leo hejjar på morfar som spelar curlingmatch.

Kommentarer
Postat av: mio

vad fin du gjort bloggen!!



pusspuss

2011-01-17 @ 22:54:38
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0