Hipp hipp hurra...

... för mig som fyller år idag :)

Igår njöt vi tillfullo av en heldag ute på gården med sol och bad. Min sista semesterdag. Nu är det ett år till nästa långledighet. Men det går så snabbt så. Har haft en helt underbar semester, så även om jag såklart inte hade tackat nej till några bonus-semester-veckor-, så känns det faktiskt helt okej att ha börjat arbeta igen.

Denna stora dag har jag firat genom arbete 8-17, sedan gofika och samkväm tillsammans med familj <3 Mycket fina presenter som jag tackar ödmjukast för! Av min syster fick jag en upplevelse kan man säga. Jag ska om några veckor besöka en spådam som jag hoppas har något roligt att berätta för mig ;). Sen så fick jag EN NY KAMERAAAAA :) :) :) :) En mycket fin sådan. Så de bilder ni ser idag är de sista bilderna som är tagna med gammskrutten... Fina bilder, med min nya fina kamera kommer framöver att pryda denna blogg!


"Gunghäng" i vackert väder <3


Har man varit duktig att hjälpa sin mor att hänga tvätten, så är en åktur
i tvättkorgen given :)




Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis älskade go vän. Hoppas din dag varit bra trots att du befunnit dig på kneget.

Vi kommer på kalaset.

KRAM

2011-07-18 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0