Datorn lär ju krascha inna jag hinner skriva klart....

j---a dator... Denna gång sparades iallafall en del i utkast, så jag ger mig på ett nytt försök...


Då datorn kraschar med allt för täta mellanrum så lyser blogguppdateringarna med sin frånvaro. Vi har inte haft denna dator särskilt länge, men ändå håller den på att totalkolapsa. Behöver jag säga att irritationen myllrar inom mig då jag sitter mitt uppe i något och allt plötsligt släcks ner i utbyte mot en helblå dataskärm med massa siffror och bokstäver... GAAA! Ska se till att lära mig hantera min nya telefon, så kanske uppdateringarna här börjar ramlar in med jämna mellanrum. I nuläget har jag dock lite svårt att skriva på den, då bokstäverna lätt flyter samman och jag känner mig som Agda 92 då jag ska skriva mess eller dylikt. Men i övrigt är det en toppentelefon. Eller hur Erica ;) Hihihi ;)

I allafall så har semsterkänslan innfunnit sig, trots att vädret inte är det optimala semestervädret ännu. Känns bara skönt att vara hemma med Leo. Får använda fantasin och hitta på några "att-göra-i-regn-planer" denna vecka. Om solen dyker upp är våra planer redan given. Risön, lekparker och utflykter!

Inga vattkoppor har dykt upp. Men till och ifrån har han haft några skumma prickar som gång efter gång blivit misstänkta som vattkoppor... Men dom har blossat upp sedan lagt sig igen.. Tycker att det är en aning svårt att veta om han går runt och är smittbärare nu- bara att dom inte brutit ut ännu, eller om han faktiskt klarade sig undan denna vattkoppsepidimi... Vi avvaktar och ser!

Annars har vi umgåtts med nära och kära, varit på födelsedagslunch/fika hos Elin, Fixat ute på gården, grillat, haft en heldag ihop med världens bästa gudson- med mor, å lite annat smått och gott!

HA! Rekord på tiden mellan krascharna. Bäst att sätta punkt. Bilder får bli i ett separat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0