Övernattning...

Igår sov Leo över hos sin gudmor. Mio ville ha lite Leotid och Leo verkade vara väldans nöjd med lite moster/gudmortid också! Dom hade haft det bra och han hade varit på gott humör hela tiden ♥ Jag och Jonas fixade lite på gården i går kväll och i morse hade jag en riktig mysmorgon. Sov till strax efter 9, åt gofrukost och pysslade sedan på med diverse sysslor i lugn och ro. Riktigt härligt faktiskt. Men nå blir det väl allt för tyst, lugnt och trist i huset utan ett Lejon som håller farten uppe ;) Åkte hem till Mio vid 12-snåret idag för lite surr och fika (hon och Leo hade bakat bröd). Då Leo vaknade från vilan så tog jag med mig honom för att möta upp Erica, Ian, Tove och Isaac. Vi hade en trevlig dag tillsammans som innehöll fika, lekpark, promenad, stadstur och glassätande!  


♥Glassätande i regn och blåst med fina vännen och fina barn ♥


Kommentarer
Postat av: mio

gohjärtat!! <3

2011-06-26 @ 12:58:31
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha, tänk att även mamman till dessa fina barn fastande på ett kort.

Tack för en fin dag, hoppas det inte dröjer så länge innan den går i repris.

Hoppas ni haft en bra minisemester.

KRAM

2011-06-27 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0