Piggare...

Yttepytte vätska åt gången kombinerat med lite friskluft gjorde tydligen susen! Idag är han betydligt piggare och han har fått behålla det jag givit honom ända sedan igår mitt på dan :) Men huvva vad jobbigt det är då ens barn inte mår bra. Man blir ju alldeles matt av oro och hjälplöshet.

Nu ska jag busa lite med Leo och njuta av att min livliga lilla krabat verkar vara på väg tillbaka! Just nu har han hämat sina skor och en jacka och står här brevid mig och "babblar" på... Undrar vad han säger... Skulle tippa på typ: " Sluta vara så förbannat tråkig, kom och lek med mig istället. Jag vill gå ut" Eller nåt!

Hade glömt att det var dags att ställa om klockan nu. Så jag blev glatt överaskad då jag insåg att Jonas kommer hem en timme "tidigare" ikväll :) Han saknas mycket här hemma ♥







Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att höra att du är på väg att få tillbaka ditt lilla busfrö =) Själv kämpar jag på med lilla Loke. Var in på akuten igår efter samtal med sj.vårds.rådg men vi fick gå hem o fortsätta med vätska. Mamma har varit här o avlastat mig idag och kommer tillbaka ikväll och sover över.



Kramen

2011-03-27 @ 18:10:18
Postat av: Karin

Men huvva... Hoppas verkligen att han blir piggare inom kort <3 Har du provat med semper-vätske ersättning? Gav det till Leo, dock så kräktes han bara upp det, men om dem får behålla det en stund ialla fall så kanske det funkar bra! Vad skönt att du har fått lite avlastning.. Typiskt att sånt här händer då man är ensam.. Jonas kom hem lagom till att Leo blivit frisk igen ;)

Sköt om er vännen så hör vi.

Kram!

2011-03-28 @ 09:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0