Fredag...

Igår jobbade jag kväll, vilket innebar att jag fick spendera dagen tillsammans med mitt lilla ♥. Vi gick en promenad och var i lekparken. Utöver det gjorde vi inte så mycket. Vi bara var. Något som jag värderar högt, i synnerhet nu då man börjat arbeta igen och "bara vara"-tillfällena inte är allt för många längre. Min energi har verkligen inte varit på topp denna vecka. Jag har gått på lågvarv medan jobb, renovering och vardagssysslor krävt högvarv... Ingen bra kombination med andra ord. Hur som helst så har dom fortsatt jobba på som bara den med takbytet. Skulle tippa på att det blir klart i helgen! Idag har ju inte vädret varit det optimala direkt, men lite ösregn stoppade inte renoveringsgänget från att jobba och slita!

Jag och Leo har varit lediga idag. Vi har tillbringat en del av dagen tillsammans med Jossan och Fabian. Lika trevligt som vanligt <3 På eftermiddagen fick vi besök av Mio en stund. Medan jag lagade mat lekte och busade Leo med sin moster och han blev positivt överaskad, häpen och väldans glad då hon lät honom plaska, leka och bada i köksslasken ;)

Helgen har vi inga direkta planer för ännu. Vi hoppas såklart på att det snart har regnat klart så vi kan vara ute mycket! Men åt andra sidan så är vi ju inte gjord av socker, så lite regn stoppar inte lite uteaktiveteter...


Kommentarer
Postat av: mio

finaste lillgullet!!

han viskade till mig att han ville bada å hans vilja är min lag ;)

puss å love

<3

2011-05-15 @ 11:31:13
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0