Ny vecka, nytt tak...

Tiden har som vanligt sprungit i väg i en rasande takt och en ny arbetsvecka har startat. Vädret var inte direkt på våran sida i helgen. Som sagt så är det inte det optimala drömscenariot att utföra ett takbyte i ösregen. Igår, då det bara var yttepytte kvar att göra så kom ösregnet igen. Detta innebar att en del av taknocken inte hanns sättas dit (var för halt för att lyckas med det). Men bortsett från det så har vi numera ett nytt fräsht och fint tak på lillhuset. Ska visa en före och efterbild sen, men vill vänta tills det är helt klart och ställningarna är borttagna och så. Det har varit intensiva renoveringsdagar, dom har verkligen jobbat som bara den och jag uppskattar oerhört mycket all hjälp vi fått med detta <3

På torsdag ska vi på utvecklingssamtal för Leo på förskolan. Det ska bli spännande och intressant. Är väldans nöjd med pedagogerna som arbetar på förskolan, vilket jag då tänker ta tillfället i akt att tala om. Leo verkar trivas toppen där och jag hoppas och tror att dem delar min uppfattning om det!






Leo har gått runt och hamrat å spikat i luften medan vi varit inomhus.
Kan man visa tydligare än så att man vill gå ut till renoveringsgänget?
Jo då, man kan sätta på sig skorna, kepsen och ropa på sin mamma
:)








Gissa vad han har i händerna och var han ska och varför han är så glad...


å roligast av allt är att då det regnat kan man även kasta sten i skottkärran, det
plumsade och skvätte som bara den ;)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0