Hej hopp!

Nästan en vecka sedan jag printade ner något här sist. Då skrev jag om tidig "govärme". Känns inte så aktuellt längre, då jag tidigare ikväll kikade ut genom fönstret och konstaterade att det snöade ;) Aprilväder kallas det va? Men nu är det ju Maj...

Känns som jag har jobbat dygnet runt den senaste tiden. Så är det naturligtvis inte, utan det känns bara så. Leo har haft långa dagar på dagis förra veckan och kommer även att ha det större delen av denna vecka. Men hör och häpna, - Han har hållt sig frisk som en nötkärna :) Hoppas det håller i sig ett bra tag nu! Han verkar fortfarande trivas fint på dagis. Han tycker att det är roligt att komma dit och det är sällan något problem att lämna honom. Han vinkar och ger puss å kram <3

I lördags firade vi pappa/morfar på hans födelsedag. Vi åt gomiddag och hade en trevlig kväll tillsammans.

Har inte så mycket mer att förtälja just för tillfället. Varje dag har sett i princip lika dan ut och Leo har ju som sagt varit mer på dagis än hemma, så därav har jag heller inga bus, roligheter eller annat att förtälja kring honom heller... Ser fram emot fredag då jag är ledig. Den enda, men ack så viktiga planen som finns då är kvalitetstid med världens bästa Leo <3


Leo och Fabian grattar morfar/farfar på födelsedagen!





Kommentarer
Postat av: mio

ååååååå vilket fint kort <3

2011-05-03 @ 07:59:02
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0