Söndag...

I helgen har vi haft äran att få rå om finaste Fabian. Mitt hjärta smälter då jag umgås med detta lilla charmtroll. Han är helt underbar ♥ I Lördags började vi dagen med lite kojbyggen och bus. Vi for sedan till klädax för att vara smakråd åt Jonas som behövde handla lite kläder. Efter lunch och vila for vi förbi Westerlunds och köpte lite fika som vi åkte vidare med hem till Mio. På eftermiddan kom mamma/farmor/mormor hit och umgicks med oss.

Idag har vi såklart firat farsdag! I övrigt har vi bara varit hemma hela dagen och pysslat på med diverse sysslor! Både Leo och Fabian var rätt trötta idag på eftermiddan. Å det tror jag det efter att ha lekt och härjat med varandra i två hela dagar :).

Härligt, roligt och underbart är att jag inte har spytt å mått dåligt på flera dagar!!! Jag har ju fått erfara att det kan vända fort igen, men just nu i denna stund mår jag i alla fall riktigt gött å ju mer bebisen i magen sparkar å ger sig till känna desto mer längtar jag efter att 4 månader ska halka förbi och jag ska få krama om den lilla krabaten ♥

Duktiga grabbar hjälper mig att baka bullar inför farsdagsfirandet!



Kreativiteten och fantasin flödar då två små stolar plötsligt förvandlas till 

häftiga rutchkanor ;) 


Några mysiga lässtunder har vi också hunnit med i helgen! Här har Fabian valt bok. Barbapapa såklart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0