Bilen

Känns lyxigt att numera ha stort bagage :) Nog för att det har gått alldeles utmärkt med lite mindre bagageutrymme också, men nog har jag svurit både en och en annan gång då man fått packa om- packa rätt, för att allt ska kunna få plats ;)
Nu ska min käre vän Rödbettan säljas (Toyota Camry -85). Så om någon vill slänga ut en tusenlapp eller två och komma hit och hämta den så är det mer än välkommet! Den är gammal och skruttig men enligt mig en toppenbil! Perfekt som andra-bil att exempelvis bara ta sig till och från jobbet med. Köp köp kööööp :)
Så nu när jag ändå är i farten och "raggar" bilköpare så kan jag fortsätta att "ragga" spelkompisar.. Jag har nämligen blivit lite lätt besatt av spelet Wordfeud (tack vare Josefine och Anders) :)
Tycker ni ska skaffa det och bju in mig som vän (karinh82)... Snälla gör det så ska jag utmana i ordbajseri :)
Elli.. Tror definitivt att du kommer att tycka det är skoj (kanske har du det redan) Till och med bättre än Yatzy :)

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hej vännen! Fin bil ni införskaffat. Förtstår att det känns skönt med lite mer att packa i. Wordfeud har jag redan och nu har jag skickat en inbjudan till dig. Håller verkligen med om att det är skoj...svårt att släppa =)

Ha en bra dag så hoppas jag vi kan ses snart!

Kram <3

2011-09-13 @ 07:21:53
URL: http://www.melwin.org
Postat av: Nettan

Jag skulle behöva en bil..........

2011-09-13 @ 11:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0