Fredag...

Jag och Leo har haft en härlig vecka tillsammans. Har inte haft något alls inplanerat (förutom resan till Sthlm) utan bara tagit dagarna som dom kommit och haft det bra! Att ta en vecka eller ett par dagars föräldraledigt bara för Att kommer jag definitivt göra fler gånger. Nu kom precis Mio och hämtade Leo. Han ska sova hos henne i natt. Jag jobbar hela helgen och Jonas har en hel del att pyssla med ute på gården så då Mio undrade om Leo kunde tillbringa lite tid med henne och Fredrik så passade ju det alldeles utmärkt :) Ikväll kommer vi att sammanstråla en stund då vi alla (utom Anders, som är på resande fot) ska hem till finaste mamsen och fira henne på födelsedagen.

Idag har vi varit på badhuset med Josefine och Fabian. Grabbarna var riktiga vattendjur och verkade ha mycket roligt. Sen att vi lyckades pricka in baby-badet, så vattnet var varmt och skönt var ju ett riktigt plus!

Känns riktigt roligt att jobba i helgen. Var ett tag sedan jag jobbade på avdelningen nu, så det ska bli kul att träffa tjejerna! Kommer dock inte träffa Leo förrän på måndag igen då jag jobbar från Lö kl 12 till Söndag kl 22... Men då är det ju tur att vi fått så mycket kvalitetstid i veckan istället :)

Nä, nu ska jag ta tillvara på min "egentid" och läsa lite!

Ha en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0