Några bilder från Noahs namngivning

 
Vi gjorde vad vi kunde för att även försöka få med vår större prins på denna bild... Men han vågade vägra ;)
 
Dagens huvudperson: Vår älskade gosnos <3
 
Här spanar vi in trädplanteringen! Hoppas att påskharen hittar de nya träden då det är dax :)
 
 
Han som vägrade vara med på familjebilden busade hellre med sin käre kusse ...  å
 
... här klättrade dom bokstavligen på väggarna ;)
 
Noah å Mille håller varandra i handen ♥
 
å här bekantar sig Noah å Alexader med varandra ♥
 
Jag har massor med bilder från denna dag! Det kommer med all säkerhet att dyka upp flera här.. men jag vill kolla med dom som är med på bilderna först, så det är ok  :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken himla fin dag ni har haft! Så fina allihopa och vilka dikter! KRAM vännen!

2012-08-24 @ 22:08:23
Postat av: Stina

Tack Karin!
Jag älskar den och kommer använda den på något sätt, vet ännu ej hur, men jag lovar att delge dess ursprung :)

Kram // Stina

2012-08-26 @ 15:56:53
URL: http://vikla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0