Gott nytt år!

Så är det bara timmar kvar innan 2012 blir 2013
 
Ett år går fort.
 
Igår satt jag och tittade lite på de mål och förväntningar jag hade inför 2012. Då jag satt där och läste så kändes det som att det var nyss jag hade skrivit det. Passade även på att printa ner "Önskelistan" för det kommande året. Förväntningar och mål... 
Nyårslöften skippar jag, då jag redan på förhand vet att sådant aldrig brukar funka för mig. Förväntningar och mål kan man alltid revidera eller byta ut helt och hållet med tiden och det passar mig bättre!  
 
År 2012 har bjudit på en hel del. Även om ett år går väldans fort så innehåller det ju trots allt en herrans massa dagar. Dagar som var och en utdelat nya erfarenheter. 
Roligheter, tråkigheter, fantastiska händelser, lycka och sorg!
 
Störst av allt för oss 2012 är såklart Noahs födelse samt att jag blivit både stolt moster och stolt faster!
Tre helt nya individer som skall utvecklas och hitta sitt jag här i världen. Friska, starka och välmående. Det är Stort! 
 
Ikväll skålar vi och välkommnar det nya året. Ser fram emot att se vad 2013 har att erbjuda! 
 
GOTT NYTT ÅR!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0