Nyfiken julpysslar i lugn å ro...

Nu drabbades jag precis av en nyfikenhetsattack! Jag blev nyfiken på vilka som läser här. Kan man få veta det måntro? :) 
 

Annars då? 
 
Internet strular å stängs ner då man minst anar det. Därav halvklent med inlägg här! Samma problem med tv:n och det hörs ikväll kan jag säga, Jonas å P-A tittar på Modo å blir allt annat än glad då tv:n plötsligt tar en paus lite då och då ;) 
 
Härligt med snö tycker jag! Men det tyckte jag inte i tisdags då jag varit å handlat på remsle och vindrutetorkaren plötsligt tyckte att det var en bra idé att lossna.. 
 
Har bakat en hel del inför jul. Fixat klart nästan alla julisar.. Några kvar, men dom tar vi på söndag då vi ska en sväng till Sundsvall! Riktigt lyx att vara mammaledig såhär innan jul. Att pyssla på med förberedelser å fix lite då och då å skippa den dära "sista-minuten-tomten-är-ju-här-snart-stressen" :) 
 
Leo ska ge sina nappar till tomten i år. Får se hur det går med det :) Han har bara napp då han ska somna, men då är den såååååå viktig för honom. Men vi gör ett försök i alla fall! 
 
Denna vecka har gått galet snabbt! Kom på att det är fredag redan imorgon.. Å det känns som det var måndag igår typ,, Vi har som sagt pysslat på med diverse trix å fix. Vi har hälsat på Fabbe, Jossan å Alex. Umgåtts med Mio och Mille och idag har vi varit hos Kevin m familj. Imorgon blir det en lugn dag. Eventuellt öppnis en sväng. Men annars finns ingen annan plan än att bara vara! 
 
Nu är det bara 1 månad kvar tills jag ska börja jobba. Känns roligt, lite hemskt å lite overkligt! :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mio

Jag läser, fast det vet du ju redan!! <3

2012-12-06 @ 22:27:42
URL: http://www.miosorganiseradekaos.blogg.se
Postat av: Nettan

Jag läser - men är kass på kommentera! Kanske ses på öppna idag, vi ska nog dit!

2012-12-07 @ 07:34:47
Postat av: Gunilla

Jag läser, men det vet du :)

Spännande att lämna napparna till tomten, Elias ska också göra det :) Antar vi kommer få nån tuff natt men de vänjer sig ganska snabbt att vara utan.

Kram!

2012-12-07 @ 18:10:50
Postat av: Elin

Å jag läser!!

2012-12-07 @ 22:59:42
Postat av: Linda

Jag läser såklart oxå =)

2012-12-11 @ 19:44:20
Postat av: Karin

Tack för era svar, vad snälla ni är :)
Kram!

2012-12-16 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0