38 fullgångna veckor...

Idag går jag in i vecka 39. Ingen bebis ännu å i ärlighetens namn är det inget som tyder på att det börjar närma sig heller. Förra veckan hade jag en hel del sammandragningar och förvärkar, men vart dom tagit vägen nu har jag ingen aning om. Borta är dom i allafall. Jag börjar känna mig ganska nöjd nu. För att vara riktigt ärlig ska jag istället säga att jag börjar känna mig riktigt less. Jag vill träffa vår bebis NUUUUUU! Tänk om jag kommer att gå över tiden... Gaaaa! Dumt av mig att tänka att bara för att Leo kom ut tidigare så gör nog denna lille filur det också... Det är ju faktiskt inte alls säkert att så är fallet. Men man kan alltid hoppas och önska! Å det gör jag. Snälla rara lille pys i min mage. Vi vill träffa dig nu.. Kom ut snarast så vi får krama dig <3

Vår bebis har ännu inte något namn. Vi funderar för fullt och få hoppas att vi "känner" vad som passar då han kommit ut. Vad vi än väljer för namn så blir det nog bra. I alla fall inte samma uppståndelse och diskussioner som stackars kronprinsessan å prins Daniel måste utstå ;) Så galet fjantigt kan jag tycka. Kan man inte istället glädjas åt att det fötts ett friskt och välmående barn. Vad lilla tösen har för namn måste väl ändå ha mindre betydelse.. Prinsessa blir hon ju oavsett namn!

Vi har haft besök av svämor sedan i onsdags. Mycket trevligt! Leo har varit på toppenhumör och både busat,lekt och myst med sin kära farmor <3 Vi har blivit bortskämda med matlagning och hjälp med diverse annat pyssel. Sådant uppskattas massor! Från torsdag till fredag fick vi även äran att låna Fabian. Hans mor och far skulle båda arbeta och jag hade semester halva torsdag å hela fredag så det passade lixom utmärkt! Han är verkligen ett riktigt charmtroll som alltid får mig att känna mig varm i fasterhjärtat <3

Nu ska jag bara jobba i tre dagar till sen väntar mammaledighet en tid fram över. Känns både underbart och lite overkligt samtidigt!

 

Så här ser jag ut nu i vecka 38+0 (39)... Visst borde väl denne lille krabat som gömmer sig där i vara redo att komma ut snart! Hoppas hoppas hoppas!!!


Kommentarer
Postat av: mio

tjockis <3 <3 <3

2012-02-26 @ 19:25:21
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/
Postat av: Erica

Du är så fin älskade du <3. Längtar så tills ni är 4 i familjen, hoppas det inte dröjer allt för länge. Kram

2012-02-26 @ 22:02:56
Postat av: karin

<3 å kram till er!

2012-02-28 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0